Tuesday, June 8, 2010

7. hati yang sensitif

korang semua ade hati kan ? takan la tade . aku ni tanya soalan bodoh pulak . kalau tade , camane nak hidup kan ? macam tu jugak dengan aku . dan setiap orang daripada kita mesti ade keinginan untuk dicintai dan mencintai . haha . jiwang kan ? but this is the fact .

'penah tak korang suke kat kawan baek sendiri ?'
'penah tak korang suka pada orang yang tak suka korang ?'
'penah tak cinta korang tu tak terbalas ?'

hey look here and think back . korang tak bole salah kan orang tu sebab tolak cinta korang . korang kene renung balik diri korang . mungkin korang pun penah buat benda yang sama pada orang laen . then , thats it la . what goes around , comes around .

so conclusion yang aku nak bagi kat sini adalah , terima lah orang yang mencintai dan suka dekat kita daripada kita yang suka pada orang tu . itu lebih baek .
sekian . madah si penglipurlara pun berakhir . haha .



1 comment:

quesFREAKY ^^ ! said...

haha .
terase pulak aku sedikit .
terbaek la kaw nih .
daa pandai jiwang jiwang ea sekarang ?
haha :D