Wednesday, June 9, 2010

8. LAGENDA BUDAK SETAN

Bila cinta kini
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu…
Dalam harapan

lirik lagu BILA CINTA from FILI . OST untuk cerita ni .

sape dah tgok movie ni ? bes kan ? sedih tau . aku nangis mase azmi [que haidar] pukul pukul + koyak majalah ayu [lisa surihani] tu . aku nangis waktu tu . haha . tak tertahan tau . tapi serious la . cerita dy bes . membe membe semua nangis tau . huhu . 

antara dialog dialog yang bes drpd cerita ni ;
- awak anak perempuan saya [kasyah]
- aku tak penah berhenti cintakan ayu [kasyah]
- aku sayang kau bodoh [azmi] *haha .

masa part ayu dah hilang ingatan pun bes jugak la . perempuan tu jadik selenge selenge sikit . haha . crita dy mmg ok la . bes sangat . check this out :D












ok la . tatau nak tulis ape lgi . bye :D
*sori la video dy senget . biasa la . blogger dy pun senget sikit kan ? haha .


1 comment: