Saturday, June 18, 2011

67. KEPUTUSAN PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN 2011

Peperiksaan pertengahan tahun 2011 dah lepas. Hari ni ada Hari Terbuka dekat SMK (P) Sultan Ibrahim. Sekolah aku lah. Baiklah. Tak perlu banyak bicara. Jom tatap. Aku susun daripada paling corot kepada paling cemerlang ya :)

CHEMISTRY - 59 % (C+)
SEJARAH - 60 % (B)
PRINSIP PERAKAUNAN - 61% (B)
BIOLOGY - 64% (B)
PHYSICS - 73% (A-)
BAHASA MELAYU - 74% (A-)
BAHASA INGGERIS - 75% (A-)
ADDITIONAL MATHEMATICS - 84% (A)
PENDIDIKAN ISLAM - 86% (A)
MATHEMATICS - 91% (A+)

Itulah keputusan peperiksaan aku.

Komen cikgu ; Banyak peningkatan. Chemistry kalau tak dapat yang form 4 punya, susah lah awak untuk form 5 ni. Syahirah ni dia nampak diam je dalam kelas. Kalau saya tegur dia pun, dia senyum je, sengih je. Tak banyak masalah sangat lah cuma saya tahu untuk subjek saya [BIOLOGY] ada yang dia tak baca atau ulang kaji ni.
Dan aku hanya mendengarnya sambil tersenyum dan tersengih. Hehehe.

Apa? Kedudukan dalam kelas? Ok aku bagitau eh.

KEDUDUKAN ;
- dalam kelas ; 5/31
- dalam tingkatan ; 43/190 [yang ni teruk]

Ha itu saja lah yang ingin dipaparkan di sini. Hahaha.

Kesimpulannya [macam buat karangan?] aku cuma dapat 1A+ 2A 3A- 3B 1C+ sahaja :)

SYUKUR!

2 comments:

faten said...

wowww congrates :)

NSMA :| said...

eh aten. thanks :) alah awak lagi pandai. ececeh.