Monday, January 2, 2012

104. Aku nak jual skirt weh

Assalamualaikum :)

Hari ni 2/1/2012. Seharian aku dengan mak aku jahit skirt. Sehelai je pun. Hehehe. Mak aku potong, aku jahit. Start jahit pun after Zohor. Selepas seharian, dapat lah siapkan sehelai skirt satin polka dot hitam. Lawa. Nak tengok? Bawah ni.








A'ah model tu memang aku. Ha baju aku memang saja je nak biar ronyok. Baru stylish sikit kan? I got swag --' Hahaha.

Sebenarnya aku nak jual skirt ni. Aku jahit, aku nak jual. Cari pendapatan sementara cuti ni. Alah kecil kecilan je. Aku pun baru jahit 1 helai. Another helai coming soon. Hehehe.

Skirt ni free size. Another info will be updated soon. Ini cuma untuk pemberitahuan je. Get ready eh untuk sesiapa yang rasa macam nak beli tu. Hehehe.

Ada lagi 3 warna yang belum dijahit. Harga RM25 tak termasuk postage.



Ok bye :)

2 comments:

tyra|JOHARI'S said...

cantik :D

.anesh. said...

kalau kita nak beli tapi takpayah postage boleh ? muahaha