Monday, November 19, 2012

121.

Assalamualaikum.

Apa khabar? Aku? Selagi boleh melihat, berfikir, berjalan, bercakap, menangis, mengikut telunjuk orang, maknanya sihat lah aku. Alhamdulillah.

Apa jadi? Kan ramai orang dah cakap? Hidup mengikut pilihan. Live by choice. Pilih lah jalan kau. Oh kau dah pilih eh? Kau rasa pilihan tu yang paling tepat? Pasti? Berapa peratus ketepatannya? Dengan memijak, menarik orang lain untuk kau terus berada di atas. Parah kau ni. Sampai bila nak buat macam tu?

Satu masa nanti, orang orang tu bangun, membesar, melawan kau balik, kau nak buat apa masa tu?

2 comments:

Nesayang said...

marah betul :p

Ely Slamet said...

Bila nak update blog lagi?
:)